27 Mayıs 2012 Pazar

Başlığı ve Sonucu Olmayan Hikayemsi Şey


Sözsüz şarkılar dinlemeyi de sevdim bazen.
Kafamı karıştıran hiçbir sözü yoktu.
Kalem kağıda ise hiç ihtiyacım olmadı.
Düşüncelerim aktı ezgilere birer birer.
Hayır, melankolik biri değilim ben. Yazdıklarıma aldanmayın.
Sadece kendim gibi değilim belki son günlerde.
Gülmelerim eğreti. Bana yakışmıyor.
Yaşadıklarım gülünç.
Gülünç kelimesini ise ilk kez kullanıyorum.
Fotoğraftaki sevimli yaratıkların ise anlattıklarımla hiçbir ilgisi yok.
Sorun şu ki anlattığım bir konu da yok.
Yazmanın beni rahatlatacağına inanarak gelişigüzel savuruyorum cümlelerimi kenarlarına birer düşünce iliştirerek.
Şimdi burada beni okuyorsun ya hani, aslında sadece adımı biliyorsun.
Belki benim de bir hikayem vardır. Girişi, gelişmesi olan, henüz sonuçlanmayan.
Ben senin okuduğunu, gördüğünü yaşamıyorum. Bunu söylemiştim.
Hikayeme ise hep birlikte bir sonuç yazacağız.

9 yorum:

Erdost Yüksel dedi ki...

enstrümantal bir şarkının uyaksız sözleri gibiyiz :)

Serapus dedi ki...

Erdost;
Bir de çıldırmış şairlerin titreyen mısralarında bahsettikleri kişileriz.
Bu da bir şarkı sözüdür aynı zamanda. :)

deeptone dedi ki...

peki hadi öle olsun.
:)

Serapus dedi ki...

Haydi biraz da böyle devam etsin deep. :)

Nihan Dürdane dedi ki...

bunu çok sevdim.

Adsız dedi ki...

mimledim seni, geçmiş olsun :)

Adsız dedi ki...

sonucunu yazaydık iyiydi :S

afet i azam dedi ki...

samimiyet şeker midir? bence şekerdir. o şeker de bu yazıdır:)

Serapus dedi ki...

Asıl samimi olan senin yorumun. :)
Çok teşekkür ederim, hoşgeldin. :)