17 Temmuz 2012 Salı

Bırak Dağınık Kalsın



Sesimin titremesine ihtiyacım var benim. Sonra sağı solu oldukları yerde bırakıp, yere bakmaya ihtiyacım var. Kendimden başka her yere.

Her yerde boşluk açmayı ve düzeni seven ben, dağınıklığı özledim.
Her şeye atlamaktan, olsun bitsin huyumdan, telaşımdan bıktım.
Özlemim var sonra, beklememeye dair. Öylesine yaşayabilmeye duyulan özlemden.

Kendim tarafından serbest bırakılmaya ihtiyacım var, dağılırken ve dağıtırken bir yandan da toplanmaya aynı zamanda.

İhtiyacım var evet, imkanlarım yetersiz lakin.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Özet: "Evleneyim de kurtulayım artık."

Serapus dedi ki...

Bu söylediğinin bir çözüm olacağı garantisini kimse veremez adsız. :)

Adsız dedi ki...

Bir nesneyle değil bir insanla evleniyorsun, garanti belgesi beklemek olmaz :)

Serapus dedi ki...

Böyle de cevap veremeyecek duruma sokarım diyosun yani. :)
Lakin evlenmiyorum henüz tabi.
Hem bir çare de değil bu. :)

Sergerdan dedi ki...

Adsiz da olmasa derdini anlayamayacagiz (:

Serapus dedi ki...

Sergerdan;
Yok derdim tasam, lütfen. :D

deeptone dedi ki...

serbest bırak kendiniiii.
:)

Serapus dedi ki...

Eh bıraktım gitti. :)