9 Nisan 2013 Salı

Gönül


Ben geçmiş zamanda arkadaşları ortada sıçan oynarken oyuna katılmayıp, kaldırımda oturarak onları izlemekten ve kahkahalar atmaktan zevk alan o küçük kızdım.
Katılımcı olmaktansa izleyici olmak o zamanlardan beri süregelen tercihim.
Hem benim geçmiş zamanda yaptığım bir eylem var, ortada sıçandan daha zevkli bulduğuma yemin ederim.

Bir abla vardı, karşı komşumuz. Özlem adı. Aşık olurdu sık sık, belli.
Otururduk o kaldırımda gece vakti, annem izin verirdi gece bile olsa. Çünkü bahsini ettiğim yer bizim kapının önü. Sokak lambası tam bizim evin yanında.

Güzel şarkı söylerdi.
Biz birlikte Fikret Kızılok'tan Gönül şarkısını söylerdik.
Küçük yaşta ne güzel bir şarkı öğrenmiştim.
Hem o ne güzel şarkı söylerdi.

11 yorum:

deeptone dedi ki...

ne güzel anı.
:)
ortada sıçandan daha tatlı bence deee.
:)
aşık bi kızın şarkı sölemesi ne güzel olur.
:)
ben de izleyiciyim, katılımcı değil.
:)

Serapus dedi ki...

Benim de en sevdiğim anılarımdan bu deep.
Biliyorum katılmak da zevkli ama, çekincelerim hiç bitmek bilmedi. :)

deeptone dedi ki...

anladım.
bazılarımız izler işte.
ben de hep dışardan izlerim.
gözlemci olarak yaşıyorum işte.
:)

Adsız dedi ki...

Özlem, aşık olurdu !

özlem, aşık olurdu !

MOR dedi ki...

Küçükken hep katılımcıydım. Şimdi küçüklüğümü izliyorum oturmuşum da.
Özlem gibiyim. Şarkı söylüyorum oturup kaldırımda. Dinleyen oluyor mu bilmiyorum ama söylüyorum işte.
^^

Adsız dedi ki...

atv de esra erolu izlerken okudum ve kadın 3 kere gönül dedi :S şarkıyı dinliyorum şimdi sizin yüzünüzden :))

Serapus dedi ki...

oz;
Benim de söyleyecek sözüm yok.
Özlem, sadece özlem.

☞ 2zler 쌍둥이;
Dinleyicimiz olmasa da şarkı söylemek çok keyifli. :)
Ayrıca anılarını hatırlattığıma pek bir sevindim. :)

Adsız;
Ne de güzel bir şey yapmışım ben. :)

Baykuş'un Notları dedi ki...

Hem sen ne guzel yazmissin...

Serapus dedi ki...

Hem ben ne çok teşekkür ederim o zaman. :)

Unknown dedi ki...

ne güzel bi anlatım bu böyle,, seni yeni keşfettim pikaçu,aynı zamanda sayfamda önden bir bilet ayırdım,

Serapus dedi ki...

Hey çok teşekkür ederim bayan, geliyorella. :)