4 Mart 2015 Çarşamba

Çıkmazın kelime anlamı benim. Nereye, nasıl, kiminle ve niye gideceğim belirsiz. Uzaklaşmak istiyorum, cesaretim yok. Dünyalar kadar değersiz hissediyorum. Bunu bir kişi böyle kolay nasıl hissettirebilir aklım almıyor. İzlediğim her sahne, yakınımdaki herkes benden mutlu.

Ben mutlu olmayı bilmiyorum.
Mutlu olmam için bir şeyler yapanlar çok az. Belki de yok şu sıra.

Yalnız ağlıyorum, eserini görmek isteyen herhangi biri yok yanımda. Ağlamayı da tek başıma yapıyorum.

O yüzden sığınağıma geldim.

Pek hoş gelmedim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu olmak için birilerinin bir şeyler yapmasını beklemen çok garip, yakışmadı sanki. ağlamaksa mutluluğa gidişin işareti ve yalnızlıktan uzaklaştığının göstergesi. ağlarken düşünür çünkü insan sevdiğini, sevildiğini ve ona iyi gelen her şeyi. ağlarken mutlu olursun her şeyi hatırladığın ve o mutlu anları özlediğini sandığın için.

sevdiğin renkleri düşünsene! mesela siyahtan uzaklaş artık ki beyaz en çok sende güzel olsun.

Belki olur dedi ki...

Bu hayatta aslolan hüzün, mutluluksa istisna...
Bize örnek olsun diye gönderilenlere bak, yüzlerinden gülümseme hiç düşmemiş ama hep hüzün içinde olmuşlar. Üzülmeye değer şeylere üzülerek tabi.