20 Ocak 2012 Cuma

Bu sınavlar burada biter ve ben çekip giderim.

Çok özledim.
Haftalardır patlıcan yemiyorum.
Yani patlıcanı çok özledim, anlatabiliyor muyum?

Asıl mesele şu ki benim finallerim bitti bugün, çok ciddiyim. Pazar günü de İstanbul yolcusuyum.
Hava da pek bi güzel, kasvetengiz. Mutlu gibiyim bir de.

Demem o ki ben 3 hafta kadar yokum, çünkü muhtemelen evde internetim olmayacak. Böyle olması çok daha iyi tabi. (Tam da bu sırada iç sesim farklı şeyler söylüyor olabilir.) KPSS gibi bir sınava gircem ben çünkü. Çalışmam için güzel fırsat. Blogumun ve diğer blogların eksikliğini derinden hissedicem tabi ki. O yüzden kendinize ve geri kalan herkese güzel davranın. :)

He sahi bir de doğum günüm benim bugün. 
Şaka maka güzel bir gün yahu.
Selametle. :)

   

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu senelere güzel yaşlara.

Bende patlıcan çok severim :)

Sınav da başarılar dilerim.

Tatil için de sayılı gün çabuk geçer. Güzel günler geçirmen dileğimle.

Güneş (FmY)..

Adsız dedi ki...

He bir de izleyicin değilim ama bu güzel günde kenardaki izleyici gibi görünenlere bir lafım var.

İzlemeyerek kutlayanları örnek alın.


Sende kendine iyi davran.


Güneş.

guilty kisses dedi ki...

Nice seneleree :))

Serapus dedi ki...

Güneş;

Çook teşekkür ederim. :) Hem ben öyle kutlansın ya da kutlanmasın çok takılmam ki öyle şeylere, yani kutlanmasa da olur benim için. :)

Tüm güzel dileklerin için teşekkürler. :)

Serapus dedi ki...

Kevsercim çook sağol, hep birlikte nice güzel yıllara. :)

Kafe de Mola dedi ki...

Mutlu bir yıl dilerim.İyiki doğdun.Bütün güzellikler seni bulsun:)

Serapus dedi ki...

Kafe de Mola;

Çook teşekkür ederim o güzel dileklerin için. :)

Adsız dedi ki...

Patlıcan; her türlü gideri var :)

Sonrasında bir doğum günü daha, ne kadar çabuk(mu) :)