21 Ağustos 2012 Salı

Evrenin Masum Gezegeni: Salvin


Öyle bir gezegen yok. Benim uydurmam.
Daha doğrusu rüyamda gördüm. Gezegenin bizzat kendisini de görmedim yalnız. Başlıktaki şekliyle adını gördüm ve bir de küçük renkli kareler. Değişik.

Uyanır uyanmaz da yeryüzünde 'salvin' diye bir şeyin var olup olmadığını araştırdım. Daha sonra bunu mu demek istediniz olayında 'salim' gerçeğiyle yüzleştim.

Biraz daha araştırdığımda bir bilim adamının soyadı, birkaç fabrika ismi, bir de adaçayının içinde bulunan ve antibiyotik özelliği taşıyan bir madde olduğunu öğrendim.

Neden masum olarak nitelendirildiğine dair bir fikrim yok. Belki de içerisinde kötü olaylar yaşanmayan bir gezegendir. İyilik vardır belki içinde. İyilik ve kötülük ise her zaman tartışmaya açık olan olgulardır.

Sonuç olarak elle tutulur bir şey yok.
Havalar da serinledi, gece üşümüş olmalıyım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

helva markası olur, başka bişey olmaz.

Serapus dedi ki...

ahah peki. :D

deeptone dedi ki...

hah haaaaa.
:)