19 Ağustos 2012 Pazar

Wait babe i can explain!



Dizi ve film izlemeye ya da kitap okumaya birer ödevmiş gibi bakmayı bırakıp da tüm bunları zevkle yapmaya başladığım anda hayatın tadına varacağıma inanıyorum.

Konumuz yine benim hastalıklı ruhum ve birtakım memnuniyetsizliklerim. Blogun açılış amacı. Yine kendime dair. Kendime duyduğum sevgi eksikliği.

Sahi her güzel eyleme bir ödevmiş gibi bakma alışkanlığını nasıl kazandım ben?

Bir dizinin bir sezonunun son bölümüne geldiğimde izlemekten aldığım haz dışında, sonuna gelmiş olmanın verdiği haz daha mutlu ediyor beni. Ya da bir filmin sonuna yaklaşmış olmak mesela. Ya da bir kitabın. Bütün bunları yapmak zorundaymışım gibi. Eh bir bırak kendini de mutlu ol değil mi, zevk al yani, zorun ne?

Belki de izlediğim ya da okuduğum her şeyin bana bir faydası olacağına inandığımdan ya da faydası olması gerektiğini düşündüğümden kaynaklanıyor bu durum. Ben bir bencilim.

Ödev filan yok artık zerap. Hatta ödev veren olacaksın belki bundan sonra. Hadi ama.

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

serapım açılış amacından sonra blog çocuğumuz gibi olmuyor mu ama :)

Serapus dedi ki...

Aynen öyle yahu. :)
Bloglarımız olmadan asla. :)

deeptone dedi ki...

ya ben de böleyim ki hem de aynen.
:)
ama severim kendimi ki.
:)

Serapus dedi ki...

deep;

Haklısın, kötü bir şey değil aslında. Bazen sıkıyor hepsi bu. :)