21 Ocak 2013 Pazartesi

Geç Kaldım!


Duygularımın tadını alamamaya başladım. Yalnız çay tadı var damağımda sıklıkla, birer saat arayla.

Kusurları görmezlikten gelmeye başladım. Baktıklarımı en sevdiğim renklere boyuyorum zihnimde, örtülüveriyor kusurları. Zaten anıları da siyah beyaz yapmak en güzeli. Örtülsün kusurları, kalsın çikolata tadı.
 ***

Düşünüyorum da bize verilenler tam da bize göre, öylesine değerli. Mesela düşünsenize fazlası olduğunu. Karıncaların ayak seslerini duymak hoş olur muydu?
***

Kalbimden dışarı doğru bir şeyler sızmak istediğinde, konuşmayı onlar da istediklerinde ben bir şey yapamıyorum belki ama Cem Adrian şarkı söylüyor. Ben de onu taklit ediyorum, kapatıyorum gözlerimi.
***

Belki hiçbir yere geç kalmıyorum ama bu lanet geç kalmışlık hissi peşimi hiç bırakmıyor.
Birazdan okula gitmek için hazırlanmam gerek ve ben sanırım makyaj yapmak için geç kaldım.
***

Dün çok mutluydum ben. Ama aç gözlü duygularım var. Onları doyurmayı beceremiyorum, doyurabilenler de burada yoklar. Belki epey zaman da aç kalacaklar.
"Nasıl olur da insanın halinden insan değil de müzik ve kahve anlar?"

15 yorum:

cem dedi ki...

karıncaların ayak seslerini duymuyoruz, çok şükür. ama bazen şu içimde öyle bir acı oluyor ki...

Serapus dedi ki...

Acısız hayat mı olurmuş Cem. :)

Pamuk Şeker dedi ki...

Ahh o geç kalmışlık hissi.Kkimin peşini bırakıyor ki. :) kalemine sağlık.

benim blogumada beklerim:
http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

Serapus dedi ki...

Hoşgeldin Tuana. (:

Adsız dedi ki...

resmen içimdekileri ifade etmişsin ya daha da bi şey demem yani

ÖZGÜR dedi ki...

asla anlamadı ve anlamayacak insan insanın halinden. terübe etmiş olsa bile artık onun için ''geçmiş'' olacak. yapılsın müzik, yazılsın kitaplar, çekilsin filmler, fokurdasın hep ocak üzerinde kahve suyu! sevgiyle...

Serapus dedi ki...

Berna;
Hoşgeldin. :)
Aynı şeyleri hissetmiş olmamıza sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. :)

Özgür;
Ne güzel söylemişsin.
Dediğin gibi olsun.
Bir kahve daha içelim. (:

Adsız dedi ki...

Ben sana ne diyim ki kııızzzıııım. Çok güzel yazmışsın yanaklarından öperim ya o kadar iyi anlatmışsın yani :)

Serapus dedi ki...

Teşekkürler Svg Gkky. :)
Samimiyetinden öperim. :)

deeptone dedi ki...

heeey iş ve özel yaşam yolunda değil mii.
:)

Serapus dedi ki...

Pek yolunda olduğu söylenemez deepcan. :)

deeptone dedi ki...

hımm belli gibiydi.
özel kısmı iyi değil gibi.
boşver yaaaa uğraşma.
:)

Serapus dedi ki...

:) Peyki tamam söz dinlicem o zaman. :)

Adsız dedi ki...

Yine çay! Serde tiryakilik var, orası belli :)

İnsanın yükünü, yükleme müzik ve kahveye! 'Binbir başlı kartalı nasıl taşır kanarya?'...

Serapus dedi ki...

Çaysız olmaz. :)
Kime yükleyeceğiz yükümüzü, hafiflemek gerek.