20 Eylül 2011 Salı

Aklım, işine baksana sen.


  "Ben ve planlarım"dan sıkıldım. Plan denilmez bile onlara. Plan yapamama özrüm varken.
   Kafamın içinde bir sürü düşünce sıralı ve düzenli duruyorken nasıl oluyor da sağlıklı kalabiliyorum, bilmem.
   Okul açılınca bu halimde ciddi manada bir artış olacak büyük ihtimalle. Şöyle ki "ütüyü sabah yapsam derse yetişmek için saat kaçta kalkmalıyım? Ödevi yatarken yaparım zaten. Saçlarımı da sabah yıkarım. Makyaj falan da 20 dakika sürse." gibi. Hastalıklı düşünceler yani.
   Çok çok fazla can sıkıcı bu.
   Yorucu.
   Oysa ki ben bir günlüğüne bile olsa deli olmak istiyorum. Aklına eseni yapmak gibi bir şey söz konusu bile değil benim için.
   Herkes deli de bir ben mi akıllıyım?
   Bazen de insanların aşırı plansız olması rahatsız edici geliyor bana. Kendime fazla alıştığımdan olabilir.
   Bu durum bana zarar vermedi hiç, hatta hep lehime işlemiştir. Planlı olmak her zaman işe yarar çünkü.
   Ama deli olmak da özenilesi bazen.
   Zaman ayarım yok benim bir de. Her yere zamanından erken giderim hep. Hep beklerim. Bir yere geç kaldığımı hatırlamıyorum bile. Genellikle planlanan saatin yarım saat öncesinde falan olurum gideceğim yerde. Bazen daha erken bile olur hatta. Seviyorum ama bunu. Beklemeyi seviyorum yani. Beklerken insanları izlemek zevkli mesela.
   Sanırım kendimle çok başbaşa kaldım tatil süresince. Okul açılıyor sonunda, planlarım beni bekler. Cuma sabahı Edirne de beni bekler.

9 yorum:

Sadece Umut dedi ki...

Serap planlar pardon ama pok yesin! Yapmak ve uygulamak zorundayız!
Arka plan rengini ayarla, çok koyu mavi veya çok koyu turkuaz olsun böyle iğrenç görünüyor.
Çok koyu yeşil de olabilir çok koyu turuncu da. :D
Ama kahve afedersin ama ...rengi gibi.

Serapus dedi ki...

Ahah yaa deme öyle. :D Böyle kalsın, küfürlü blog zaten burası, bol pekili. :D Rengi de uyumlu. :D

Sadece Umut dedi ki...

Serap, Yarından sonra acı ama gerçek bi maratona adım atmış oluyorum! :D
Bu arada bloga bu haftanın son yazısını attım , haftalık blog planlarım işliyor gibi.

Serapus dedi ki...

Umut!
O zaman büssürü aferin sana çocuk. :)
Maratonumuz hayırlı olsuun, benim de cumadan sonra artık. :)
Hadi bakalım hayırlısı. :)

deeptone dedi ki...

hepsini akşamdan yap.
al sana plan.
:)

Serapus dedi ki...

Zaten normalde öyle yaparım deep, ev arkadaşlarım beni ortalarda göremeyince başladı yine bizimki derler hatta. :D Ama bazen yorgun oluyorum, içimden gelmiyo, erteleyesim geliyo falan, oluyo öyle. :)

deeptone dedi ki...

eh olur o kadar. boşveer planı.
:)

Serapus dedi ki...

Boşvermeye çalışıyorum ama aklımın bi köşesinde durur, gitmezler. :) Hayatımın bi döneminde plansız yaşamayı planlıyorum ama. Yine plan yalnız. :D

deeptone dedi ki...

:)