26 Eylül 2011 Pazartesi

Meyveli Yoğurt vs. Kahve

   Şehrimdeyim artık. Özlemişim evimin odalarını, odamı, yatağımı. Özlemediğim tek şey de kendimizi parçalarcasına temizlik yapmaktı sanırım. Ya da dört ay sonunda benimle birlikte geri dönen kocaman valizi yerleştirmek. Ya da pazara gitmek falan. Hepsi olabilir.
   Cuma günü döndüm Edirne'ye, yolda yaklaşık benim kadar valizi nasıl taşıyacağımı kara kara düşünerek. Hallettik çok şükür. En çetin savaş eve gelişimizle başladı tabi. Faturaları yatırmak, evi baştan aşağı temizlemek, herşeyi yıkamak, markete ve pazara gitmek gibi. Hatırlamadıklarım da vardır mutlaka. En komiği de battaniyemi banyoda yıkamaktı sanki. Üzerinde tepinmek acayip kalori yakıyor bence. Görüntü de komik haliyle. Kayıp düşme tehlikesi de var, kaymadım da değil zaten. Neyse ki iyiyim.
   Bütün çarşaflarımızı, nevresimlerimizi yıkadığımızdan hepimiz salonda uyuduk birlikte mesela, bu da güzeldi. Duvarda böcek görüp yastıkla öldürme çabamız, ya biz uyurken üstümüzde gezerse korkumuz. Güzeldi hepsi de.
   Dördüncü yılımıza girerken bir kez daha her yıl tekrarlanan yorgunluğumuzu yaşamak güzeldi ama hüznü ise kötü. Çünkü sonun başlangıcı deniliyor durumumuza. Çok alıştık birbirimize biz, çok sevdik. İlk yılımızda bulduk birbirimizi ve hala birlikteyiz. Umarım daha çok seneler birlikte oluruz yan yana olmasak bile.
   Okula da gittim bugün. İlk gün. Herkes hala aynı. Hiç gitmemişim gibi İstanbul'a. Herkeste bir 'bitse de gitsek' havası. Son yıl atmosferi.
   İnternetimizi de yeni açtırdık, o yüzden okuyamadım blogları. Şimdi benim çok işim var, okuyacağım çok fazla blog, okuyacağım bir kitap ve izleyeceğim diziler var. Glee'den başladım. Bu gece uzun gibi.
  Beni bu yoğunluğumda ve yorgunluğumda yalnız bırakmayan arkadaşlarım meyveli yoğurt ve kahveye teşekkürler.

4 yorum:

deeptone dedi ki...

meyveli yoğurt, kahve. pek güzel.

yıllardan sonra dağılmak her bir yana zor olacaktır. hayat işte.
inchallah bol bol görüşürsünüz.
:)

Serapus dedi ki...

Görüşürüz ki bol bol, ortak noktamız İstanbul nasılsa. :)
Ama aynı evde yaşamak farklı işte. :)

Meyveli yoğurt ve kahve birlikte değil yalnız, farklı zamanları var. :D
Birlikte mümkansız sanki. :)

kepazeyim dedi ki...

ben de geldim 'şehrime'. eskisi gibi yorum atamasam da okumuyo sanma, readerdan okuyabiliyorum telefonda, yorum atmak mümkün olmuyor.

Serapus dedi ki...

kepazeyim;
Olsun benim de çok bi şey yazdığım söylenemez ki. :) Sağol okuduğun için yahu. :)
Senin şehrin neresi ki?