7 Ekim 2012 Pazar

Kandırdııım!

Evlenecek, evlenen, çocuğu olan arkadaşlarım var. Biz daha yeni büyümemiş miydik ki ama?
Yani aslında Allah daha da mutlu etsin demek istedim. :)

***
Kırtasiyeye uğramamalıyım ben.
Çünkü ben de kırtasiyeye girip, oraya gitmekteki asıl amacını unutanlardanım.
Çünkü oradaki bütün kurşun kalemleri alasım var. En azından hepsinden birer tane. Bugün aldığım şunlardan. Bordosu ama, daha güzeli.


Yeni kalemler almak, içinizdeki ders çalışma isteğini uyandırır. Yeni kaleminizle yazı yazacaksınız diye istemeden ders bile çalışırsınız. Öyle de bir hikmeti var.
Yani şu bahsettiğim şeyi şu yaşımda bile yaşıyorum. Kendimi küçük küçük kandırmayı seviyorum.
Demem o ki yeni kalemler alarak ders çalışma isteğinizi her daim canlı tutabilirsiniz.
Tabi ders çalışmak için de henüz almadığınız maaşınızı şimdiden bitirmemek gerekir.

***
Metroya bindiğinizde, yüzünüze ısrarla dikkatli dikkatli bakanlar olacaktır.
İşte böyle durumlarda o kişilerle göz göze gelmemek adına, o yukarıdaki yol haritası şeysine bakarım ben hep. Belki hangi durakta ineceğimi bilmediğim izlenimini verir bu tepeye bakışlar. Ama işe yarar.

Ayrıca biliyorum ezbere durakları. Söylerim de siz söylemeden. Otogar-Kartaltepe-Sağmalcılar-Bayrampaşa-Topkapı Ulubatlı-Emniyet Fatih-Aksaray şeklinde.

***
Çağımızda bir yerde birini beklerken yanınızdaki en iyi arkadaşınızın telefonunuz olduğunu biliyorum.
Bu arada ben bekletilmeyi seviyorum. Hakikaten öyle.

Bazen yürürken yolumuzu şaşırdığımız olur, beşer şaşardır çünkü.
İşte yolumuzu şaşırdığımızda önce bir duraksanır, o telefonlar ceplerden çıkar, şöyle bir karıştırılıyormuş gibi yapılır, sonra geldiğin yöne doğru geri dönülür. Bunun sebebi son anda gelen ve geri dönmeniz gerektiğini bildiren, bir işinizin çıktığını belirten bir mesaj izlenimi vermektir çevreye belki. + utanma smileyi.

Ya da yürüyüşe çıkarsınız, yürürsünüz belli bir yere kadar, e geri dönmeniz gerekir şimdi de. Geri dönmenizin etrafta komik karşılanacağını düşünerek yine çıkarırsınız telefonunuzu. Birkaç karıştırma hamlesinin ardından geri dönmeniz için kendinizce bir sebebiniz vardır artık.+ utanma smileyi.

***
Şimdi Kenan Doğulu'nun en eski şarkılarından Kandırdım şarkısını dinlemenizi tavsiye ederim.
Tatlı geceler. :)

14 yorum:

Unknown dedi ki...

:))
zaman zaman benzer durumları hepimiz yaşıyoruz değil mi?
bekletilmeyi sevmen de enterasan gerçekten..seni sevindirecek bir dolu insan var allahtan şu dünyada:)

Serapus dedi ki...

ebru;
Bekletilirken etrafı izlemek hoşuma gidiyor mesela. Gözlem yapmak diyelim. :) Belki de o yüzden seviyorum, çoğu yere olduğundan erken giderim zaten. :)

cem dedi ki...

ders çalışma isteğm olmadığından kaleme de ihtiyacım yok ama kalemler ya da kırtasiye malzemeleri hep çekicidir.

bir de toplu taşıma araçlarını ve yüzüme mal gibi bakanları sevmem, zaten asosyalim...

Serapus dedi ki...

cem;
Sanırım evet, ben de asosyalim. :)
Yani bakılır aslında yüze, ama onun da bir usulü vardır sanki.
Öyle bir şeyler.

YaGMuR_PreNSi dedi ki...

Kokulu silgiler vardı dimi yahu arı mayanın :d

safransarı dedi ki...

Güzele bakmak sevaptır yahu bırak baksınlar :d .
Ahh ah kaleme heves ettiğim günler..

Serapus dedi ki...

yağmur prensi;
Evet, farklı renkleri de vardı, severdim ben de. :)

Serapus dedi ki...

safransarı;
Teşekkür ederim efendim. :)
Kaleme heves ettiğin yaşları çoktan geçtin galiba sen.

safransarı dedi ki...

geçti gitti seneler..
"Ustalaştık biraz daha taşı kırmakda , dostu düşmandan ayırtmakta.. "

Serapus dedi ki...

Peyki üstad. :)

deeptone dedi ki...

:) ne hoş yazmışsın.

o kalemlerden alıyorum ben de.

Serapus dedi ki...

Sağolasın deepcan. :)
Al tabi, kalem aşkı candır. :)

Adsız dedi ki...

kalemler r r r ah ah:)
evet evet biri baknca pek bi meşgul başka tarafa bakışlar atarm bende:)

Serapus dedi ki...

Depresif Polyanna;
Hoşgeldin. :)
Eh, insan insandan en fazla ne kadar farklı olabilir ki zaten. :)